sâmbătă, 12 august 2017

Bornă electrica de curenți mari

Produs nou , fără garanție, fara factura.
Vând borne electrice pentru ,,curenți tari”, mari. Acestea au fot facute cu scopul de a fi folosite  pentru borne la un trafo (aparat) de sudura pe care l-am construit manual. Ulterior construirii bornelor, pentru ca am adaugat la acel aparat si alte conexiuni pe borna (diode redresoare) aceste borne mi-au ramas scurte pentru nevoile ulterioare. Bornele sunt facute din alamă, cromate. O borna, pe filetul ei de M10 cu pas normal, are lipsă o piuliță, pentru ca am pierut-o si nu am vrut am 
vrut sa pun una zincata. In timp, zincul daca nu este pasivat, reactionează cu oxigenul din atmosfera. Protecția suprafețelor de contact impotriva coroziunii de face prin aplicarea unui stra foarte subtire de vaselina neutră.
Preț 50 lei pentru ambele borne.
Plus taxe de transport si ambalare

Niciun comentariu: